Thursday 12 October 2017

DIAM TANPA KATA





                       Setelah sekian lama aku menyepi dari menulis blog, hari ni aku kembali menulis atau lebih kepada luahan perasaan. Hampir setahun lebih aku tak menjenguk blog ni. Mungkin kerana seronok sangat? kekangan masa?atau kekangan idea?Banyak kemungkinan itu.

                         Hari ni menulis kerana aku sedih atau hiba. Huhu..Aku ada seorang kawan perempuan ni. keje sama dengan aku, maybe boleh dikatakan rapat jugak di ofis. Pada suatu petang, beliau dan beberapa kawan2 yang melawak dengan aku tentang fizikal aku. Aku memang tak berapa suka melawak pasal fizikal aku atau orang lain menjadi EMO apabila lawak berpanjangan. Aku bila EMO, lebih suka berdiam diri supaya tidak megeluarkan kata2 kesat.

                         Disebabkan kejadian ini, esok harinya kawan perempuan ni mula layan tak layan bila cakap dengan aku. Aku pun tak faham, sape yang sepatutnya marah. Benda ni berlarutan berhari2 sampai aku meluahkan dalam blog ni. Aku taknak meluahkan pada kawan2 di ofis, sebab aku kurang kepercayaan pada orang.

***Luahan seorang perempuan EMO.


Image result for Kawan bergaduh

No comments:

Post a Comment