Monday 6 April 2015

Provok Perasaan

             Macam mana nak ceritakan tajuk ni????Tapi lately perasaan aku di provok untuk jatuh cinta dengan jejaka disekeliling aku....tapi aku still conpius dengan perasaan aku. Kadang2 aku rasa macam masih ada hati dengan crush aku....Kadang2 aku rasa aku dah lupa dia. Tapi untuk terima orang lain masih berbelah bagi...
            Berkenaan tajuk ni....Aku baru start keje ditempat baru. So, sebelah meja aku ada seorang kakak ni... Walaupun kami baru kenal tapi dia cuba nak rapatkan aku dengan sorang jejaka ni....hari2 dia akan ceritakan pasal jejaka ni...Semua benda2 yg baik akan di bagitau..Betul tak situasi ni seperti provok perasaan?
            Kawan aku pun cuba provok perasaan aku dengan suruh aku terima sorang kenalan laki aku ni...tapi aku xde perasaan dengan kenalan laki aku ni...


 

Image result for provocation of feeling






Image result for provocation of feeling

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete