Thursday, 9 January 2014

"Farewell"

          Sekarang aku dalm tempoh bercuti la kononnya sebelum mula kerja di tempat baru...aku dah berhenti di tempat lama...Jumaat yang lepas hari akhir aku bekerja..Tapi aku terharu sangat sebab ramai orang menghargai aku..Walaupun pada aku, aku xde la rapat sangat dengan diaorang...
           Awat aku kata depa hargai aku???sebab ramai pulak yg nak wat farewell untuk aku. Kiranya sepanjang hari tu, aku xperlu kluar wit tuk makan la...Memang diaorang the best la....Ni kira memory indah aku kat company ni la...
         Tapi 1 of makan2 tu mamat aku minat ni pun join skali...tapi kami memang xleh duk skali la..usik mengusik kutuk menguttuk je jd topik...Tbe2 smua org bkak topik aku nak kawen..Concern diaorg ngan aku..Aku iakan saja...Tapi dia diam je bila topik aku nak kawen..Pastu terus tukar topik lain..
        Tapi yg paling aku terkejut perlu ke dia tanya kawan aku tuk sahihkan benda ni. Nape mesti dia amik tau even kami kawan.. Aku tau kami berkongsi rasa yang sama tapi dah memang bukan jodoh kami. Bila dia slalu bertanya pasal aku, aku jadi sakit ati. Dia dah bahgia ngan istri dia, xperlu la amik tau sangat pasal aku. membuatkan aku susah untuk lupakan dia. Hadoiiiii.
         Susah2...



     

5 comments:

  1. ni citer sedih ke citer gembira ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete