Sunday 4 March 2012

The Greatest Love

                    Tajuk entry ni, tajuk drama korea yang aku baru habis tgk....best r cte ni sbb aku xperlu byk fkir n enjoy....bagi aku cite ni lawak r....cite ni ada 16 epsod. 3 hari aku hbs tuk tgk cte ni. sanggup aku xtdo mlm. pelakon cite ni : Gong Hyo Jin Sebagai Goo Ae Jung
                                                          Cha Seung Won sebagai Dokko Jin
                                                          Yoo In Na sebagai Kang Se Ri
                                                          Yoon Kye Sang sebagai Yoon Pil Joo 
kat bawah ni gambar pelakon utama cite ni la....maybe ramai dah tgk n tau jalan cite ni. tapi aku rasa ramai gak setuju yang cite ni best.


 Jalan cerita dia camni, aku cite cikit2 la...klu nak tau byk kena tgk sendri la...aku sugest korang tgk cite ni.
            Cerita ni berkisar tentang dunia artis kat korea. Gu Ae Jung adalah heroin. dia bekas penyanyi berkumpulan perempuan tapi kumpulan 2 berpecah atas beberapa sebab dan dia telah dipersalahkan. oleh itu kareer dia sbg artis jatuh menjunam. tapi dia x give up trs mencbe gak. Dokko Jin, hero seorang pelakon yang palin popular kat korea time ni. dia terserempak ngan Gu Ae Jung dan terjerumus dalam hidup Gu Ae Jung. Kang Se Ri 2nd heroin. salah sorang member penyanyi berkumpulan yang sama dgn Ae Jung. Selepas kumpulan 2 berpecah dia gerak sendiri tapi jadi popular. dia jugak gf Dokko Jin. Yoon Pil Joo, 2nd hero. Doktor herba yang perfect la kononnya. anak orang kaya, director klinik sendiri. dia terpilih tuk jadi lelaki perfect tuk rancangan "Couple Making", Gu Ae Jung jadi peserta perempuan tuk rancangan 2. Tapi akhirnya Pil Joo mmg sukakan Ae Jung. 
                Nak tau lebih lanjut kna tgk sendri la...

Aku pun suka semua lagu dalam cite ni...muzik yang menarik.





No comments:

Post a Comment