Tuesday, 20 December 2011

Tragedi KFC Bukit Jambul...

             Ada la 1 ari nie.....aku ngan kawan pegi r Bukit Jambul jalan2....After that kitaorg lapar, kitaorg g mkn kat KFC.
             Orang xde r ramai sgt...maybe sbb time 2 dah mlm. Kitaorg pn g la order...aku mang mkn byk...Menu wajib aku Cheezy Wedges....2 msti ada..
            Pas dah dpt order kitaorg pn mkn r dgn sdpnye....smbl mkn smbl borak2....banyak r topik yg kitaorg borakkan....tmpt aku duduk 2 mengadap sinki cuci tangan....Stat la Al-Kisah...
           Tiba2 da la sorang mamat HEMSEM ni g cuci tangan...aku pn mcm terpegun dgn kehemseman dia....Aku cite kat kwn aku psal mamat ni....aku suh la kwn aku tgg smp dia lalu...TAPI....aku pelik awat la mamat ni lme sgt cuci tgn.....siap betul2 rmbt r....Smua aksi dia aku cte la kat kwn aku ni....Kwn aku pn plik awat lme sgt dia cuci tgn....org dh bersilih ganti cuci tgn...dia xsudah2 lagi...
         Xlama pas2 kwn dia g cuci tgn...aku tgk dia stil lagi kat c2.....diaorg smpt lagi borak2 kat sinki 2....pas2 aku tgk diaorg dh pusg dh hbs cuci tgn....aku pn gtau r kat kwn aku suh tgk mamat ni....Yang paling aku xsangka mamat 2 n kawan dia berhenti betul2 sblh meja kitaorg....
      Aku n kwn aku trus kaku xtau nk watpe...kitaorg senyap je...Agak lame dia berdiri kat c2.....aku dh gabra...Pas2 diaorg pn blah...lega r aku pun....
         Pas hbis makan aku pn  r cuci tgn....smbl tgk kat cermin2....Rupa2nya dari cermin 2 nmpk tmpt duduk aku....Maknanya dia perasan r aku usha dia....MALU gila aku time 2....NASIB baik xpernah dah jumpa mamat 2.....
          Setiap kali pergi KFC, aku n kawan aku mesti ingat peristiwa 2....HAHA...

1 comment: